Muzica

Standard

Initial am vrut sa scriu un post despre cartea lui Zadie Smith, White Teeth, dar apoi m-am razgandit. Am zis sa va fac un articol despre muzica. Si nu orice fel de muzica. Melodii dubioase.

Cory imi zice tot mereu ca eu am gusturi dubioase in materie de…orice, dar pana si eu pot sa spun ca poate gusturile mele muzicale sunt putin excentrice si in combinatii dubioase [in playlistul meu, Leonard Cohen sta langa rap frantuzesc si Lady Gaga.] Totusi, e unul din lucrurile cu care ma mandresc la mine, ca sunt mereu in stare sa vorbesc despre muzica cu oameni, pentru ca am gusturi asa diversificate.

Bineinteles, imi plac deosebit de mult toate piesele de aici, asa ca mi-ar placea sa vad daca am reusit sa fac pe cineva sa descopere un artist now. 😀 Daca nu, well, am incercat. Acum, fara sa mai adaug la preludiu, sa incepem:

She Wants Revenge – adica cel mai stupid nume de trupa posibil. Totusi, imi place foarte mult de ei, pentru ca solistul are o voce foarte deep si ragusita, adica exact genul de tonalitate care imi place mie. These Things e ultima mea obsesie muzicala de la ei, dar si Tear You Apart si Replacement sunt faine.

Groovelily – Apocalyptic Love Song. Melodia asta e la 180 de grade distanta de prima. Imi place pentru ca e mult mai moale si mai calma, dar totusi vocea ei e foarte puternica.

MASOCHISM TANGO. melodia asta e amuzanta. Trebuie sa vedeti versurile ca sa va convingeti.

Your eyes cast a spell that bewitches.
The last time I needed twenty stitches
To sew up the gash
That you made with your lash,
As we danced to the masochism tango.

Bash in my brain,
And make me scream with pain,
Then kick me once again,
And say we’ll never part.
I know too well
I’m underneath your spell,
So, darling, if you smell
Something burning, it’s my heart.

Trebuie sa ascultati melodia asta. si sa va uitati la videoclipul asta dubios si amuzant, pentru ca merita. Sunt atat de multe expresii dubioase aaaaaici. Melodia se cheama Konichiwa Bitches, bineinteles ca e dubioasa si amuzanta.

For all those nerds out there. XD

3 răspunsuri »

Lasă un comentariu